Žaidimas - "Pats už save"
Žaidėjai startuoja iš lauko centro po pirmo signalo. Po
minutės duodamas antrasis signalas, leidžiantis šaudyti.
Pačiu paprasčiausiu atveju laimėtoju laikomas paskutinis
likęs "nepašautas". Jei žaidžiama su keliomis
vėliavomis, laimi tas, kuris surenka jų daugiausia. Yra variantas, kai
"pašautasis" žaidejas atsižymi pas teisėją ir
vėl įsijungia į žaidimą. Laimi tas, kuris gavo
mažiausia "dėmių" per visą žaidimo laiką.
Siena ant sienos
Dvi komandos startuoja iš priešingų bazių, o jų tikslas
- nukauti visus priešus.
Futbolas
Lauko centre esančią vėliavą reikia paimti ir nunešti
į priešo bazę.
Dvi vėliavos
Kiekviena komanda turi po vėliavą. Užduotis - užgrobti
priešo vėliavą ir atnešti į savo bazę.
Šunys ir lapės
Mažesnioji grupė išeina į žaidimo lauką pirmoji,
po kurio laiko didžioji pradeda persekiojimą. Galima pasunkinti
žaidimą tuo, kad "nušautasis" žaidėjas pereina
priešų pusėn.
Plėšrūnas
Į lauką pirmas išeina vienintelis žaidėjas.
Prezidentas
Pirmieji į lauką išeina kautis teroristai, po to apsauga, kuri
stengiasi perkelti Prezidentą (žaidėjas ryškiais
marškinėliais su ginklu arba be jo) iš vienos bazės į
kitą.
Didieji žaidimai
Nustatyto scenarijaus jiems nėra, viskas priklauso nuo organizatorių
fantazijos. Dažniausiai toks žaidimas susideda iš keleto
atskirų užduočių. Pats paprasčiausias variantas -
žaidimas su keletu vėliavų, 2 yra startinėse bazėse,
likusios - visame lauke. Laimi komanda, surinkusi daugiausia vėliavų
pas save bazėje. Standartinė užduotis visuose žaidimuose -
surasti lauke daiktų, už kuriuos galima gauti taškų;
užimti tam tikrus pastatus.
Scenarijus "Mano varpeliai"
Aikštelė: lygi aikštelė be uždangų, su apsauginiu
tinklu. Lauko centre ir bazėse yra garsiniai signaliniai įrenginiai
(varpai, skambalai). Svarbu, kad jie skirtųsi savo skambėjimu.
Amunicija: apsauginės kaukės, markeriai, specialūs rūbai,
rekomenduojama dėvėti apsaugines liemenes.
Žaidimo formatas: 2 komandos su tam tikru žaidėjų
skaičiumi; žaidimo laikas ribotas.
Prieš pradedant: abi komandos savo bazėse. Rankose laiko "markerius"
ir skydus, jie pasisukę nugara į lauką. Po signalo
žaidėjai pradeda judėti ir atakuoti.
Rezultatai: tikslas - sukelti kiek įmanoma daugiau triukšmo.
Žaidėjas, suskambinęs varpu lauko centre, atneša komandai 1
tašką. Didvyris, sugebėjęs nusigauti iki
priešininkų bazės ir paskelbti tai visam pasauliui, uždirba
2 taškus.
Teisėjai: privaloma skirti bent 1 teisėją, kuris skaičiuos
taškus, o geriausia - tris - po vieną kiekvienam signaliniam
įrenginiui. |